Garancija / Vračila

Prosimo, da si glede na naročen izdelek, v nadaljevanju ogledate garancije, ki so brezplačne in vam bodo pomagale zaščititi vaš izdelek.

14

14-dnevna garancija

To vključuje vse izdelke. Če ima vaš izdelek napako, vam bomo v 14 dneh ponudili zamenjavo ali vračilo. Preden bomo izvedli vračilo ali zamenjavo, bomo lahko zahtevali vračilo izdelka zaradi presoje nenamernih poškodb ali zlorabe.

5

5-letna garancija

Če na vašem izdelku pride do napake po 14 dneh, ga lahko vrnete proizvajalcu v roku, ki ga je le-ta navedel. Če njegov rok poteče pred 5 leti, ga lahko vrnete nam do preteka 5 let. Če proizvajalec ponuja garancijo, daljšo od 5 let, vam po 5 letih ne bomo mogli pomagati pri popravilu vašega izdelka, ker gre v tem primeru za garancijo proizvajalca. Kadarkoli po 14 dneh in pred pretekom 5 let nam lahko vrnete izdelek na popravilo. Če popravilo stane več kot zamenjava, vam bomo izdelek zamenjali. PROSIMO, UPOŠTEVAJTE: Naključna poškodba ali zloraba izniči garancijo.


Returns

Vračilo izdelka

Če želite vrniti nam, namesto proizvajalcu, boste potrebovali naslednje podatke:

1) Številko originalnega računa

2) Številko modela izdelka, vključno z barvo, če je le-ta navedena

3) Vrsto napake, ki jo opišite čim bolj podrobno

4) Kje in kako ste ugotovili napako

5) Vse svoje kontaktne podatke vključno z naslovom, na katerega naj vam vrnemo izdelek

Zatem vam bomo izdali številko vračila in naslov, na katerega ga je potrebno poslati.

Prosimo, upoštevajte, da sami odgovarjate za vse pošiljke, ki nam jih vračate. Primerno je, da izdelek, ki ga vračate, pred tem ustrezno zavarujete in ga s tem zaščitite pred poškodbami med pošiljanjem. Ta odgovornost je samo pošiljateljeva.

Prosimo, pošljite nam e-pošto z zgoraj navedenimi podatki: info@rhinocamera.si

Info

Prejem napačnega izdelka

Če ste prejeli napačen izdelek zaradi naše napačne priprave pošiljke, nam morate to sporočiti v roku 48 ur po prejemu. Če gre za našo napako, bomo krili stroške vračila izdelka do dogovorjenega zneska, za dokazovanje stroška pa bo zahtevan račun. Če pa nam to sporočite po 48 urah, nam izdelek vrnete na lastne stroške. Če ste naročili napačen izdelek, nam ga morate na lastne stroške vrniti v 7 dneh. V obeh primerih je potrebno izdelek vrniti v zaprti embalaži. Če ne, si pridržujemo pravico določiti priporočeno končno prodajno vrednost izdelka in zaračunati potrošniku razliko med to vrednostjo in vrednostjo izdelka, ki je prikazana na naši spletni strani. Vso vsebino škatle je potrebno vrniti, če pa tega ne boste storili, bo strošek za nevrnjene kose odbit od povračila ali ob zamenjavi izdelka(ov).

Varno plačilo

Varno plačilo

Varna transakcija

Varna transakcija

Brezplačna in hitra dostava

Varno plačilo